AMC - ŽIVÍ MRTVÍ

Infikovali jsme Českou republiku!

  • 932k

    zhlédnutí videa na Youtube

  • 24 mil.

    čtenářů a posluchačů

Popis kampaně

  • Aplikace
  • microsite
  • video
  • youtubeři
  • správa FB
  • celebrity PR

Pro AMC jsme připravili kampaň, která upozornila na start nového televizního seriálu Živí mrtví: Počátek konce. Abychom přitáhli pozornost, vytvořili jsme iluzi toho, že nebezpečná nákaza zasáhla i Českou republiku. A doopravdy, do dnešní doby jsme zaznamenali přes 6000 nemrtvých a miliony infikovaných...

Problém

Stanice AMC chtěla diváky a fanoušky seriálu Živí mrtví upozornit, že bude vysílat novou řadu. TV show Živí mrtví: Počátek konce nicméně není pokračováním, ale tzv. prequelem se zcela novou zápletkou a hrdiny. Velkou otázkou bylo také to, zda už Čechy tématika zombies nezačíná nudit. Proto jsme připravili netradiční kampaň.

Řešení

V rámci kampaně jsme přišli se speciální webovou stránkou Virstagram, kde si každý návštěvník mohl upravit svojí fotku a udělat ze sebe nemrtvého. Do akce jsme zapojili i celebrity - s Patrikem Hezuckým jsme se domluvili, že napálíme jeho rádiového kolegu Leoše Mareše. Ten zažil zombie apokalypsu se vším všudy a výsledkem bylo prankové video s milionem zhlédnutí. Na propagaci jsme spolupracovali i s významnými Youtubery, kteří svým fanouškům přinesli rady, jak zombie apokalypsu přežít. O videích a Virstagramu psala jak česká média, tak jej sdílely i celebrity - Leoš Mareš  fotky upravené Virstagramem publikoval na svém Instagramovém profilu.

Výsledky kampaně

  • 932k

    zhlédnutí videa

  • 196k

    zhlédnutí videí Youtuberů

  • 4.3 mil.

    reach na FB

  • 24 mil.

    oslovených lidí

  • 68

    výstupů v médiích

  • 6000+

    nahraných fotografií

MENU