Česká spořitelna - Palečkovi blog

Blogování palec nahoru.

  • 26k

    organický reach nejúspěšnějšího článku

  • 7869

    průměrný organický dosah příspěvku

  • 39

    článků na blogu

Popis kampaně

  • microsite
  • správa FB
  • správa obsahu

Česká spořitelna má dlouhodobou kampaň s rodinou Palečkových. Jedná se o počítačovou grafikou kreslené charaktery s typickými českými atributy, které mají klientům zábavně komunikovat jednotlivé produkty. Cílem kampaně pak bylo charaktery využít i jinak, dát jim další rozměr a možnost, jak s klienty komunikovat.

Problém

Rodina Palečkových se etablovala v rámci komunikace České spořitelny. Ta však ale měla pocit, že by jednotlivé charaktery mohly dělat i něco víc, než jenom hrát v reklamě nebo se objevit na plakátech. Cílem bylo vytvořit blog, který by tvořily jejich virtuální identity. Největší výzvou tak bylo tvořit obsah, který odpovídá charakterům a historii jednotlivých postav a dává jim další rozměr, na druhou stranu ale ze čtenářů nedělá hlupáky, že jsou Palečkovi skuteční.

Řešení

Rodina Palečkových na blogu řeší různé zajímavé věci a problémy. Ať již jde o přebytečná vajíčka z Velikonoc a netradiční recepty nebo pohled na svátek Dušiček kolem světa. Na blogu se objevují i články s finanční tématikou (jak ušetřit, cestovat levně), ale nejde o propagaci produktů ČS. Velký důraz je přitom kladený na styl psaní, který odpovídá jednotlivým postavám a jejich historii. Cílem je podpořit rodinu a upevnit její pozici mezi klienty - skrze charaktery dodat lidem zajímavé informace - tipy, lifehacky nebo je pobavit.

Výsledky kampaně

  • 26k

    organický reach nejúspěšnějšího článku

  • 7869

    průměrný organický dosah příspěvku

  • 39

    článků na blogu

MENU