JELEN

Jak jsme se poprali s Jelenem.

  • 186k

    zhlédnutí videa

  • 500

    průměrná výše objednávky v e-shopu

Popis kampaně

  • video
  • celebrity PR
  • web
  • blog
  • FB
  • e-shop

Jelen patří do společnosti tradičních českých značek jako jsou Kofola, Botas nebo Favorit. V duchu úspěšných restartů těchto brandů jsme se rádi chopili příležitosti a udělali pro Jelena moderní web i koncept komunikace na sociálních sítích. Postrčili jsme Jelena do současnosti, ale stále jsme zachovali část retro estetiky.

Problém

Tradiční české značky jsou již na trhu etablované. Oproti tomu, o tom, že Jelen “stále žije” nemá, kromě nejvěrnějších klientů, mnoho lidí ani ponětí. Navíc značka Jelen není jen populární mýdlo, ale nabízí pestrou škálu produktů. Od namáčecích gelů na praní až po kosmetiku či přípravků na dentální hygienu.

Řešení

Naším cílem bylo dát lidem vědět, že Jelen stále existuje a nabízí zajímavé a k přírodě šetrné zboží. Základem všeho tak byly nové webové stránky s e-shopem, kde si mohou klienti jednoduše produkty s Jelenem zakoupit. Součástí webu je i blog, který produkty představuje a přináší také zajímavé informace. A ruku v ruce s tím jde i stránka na Facebooku, kde se jednotlivé novinky komunikují přímo fanouškům. Že je Jelen sice tradiční značka, ale nebojí se trknout a jít z dobou, vytvořili jsme vtipné video, ve kterém se s Jelenem popral boxer Lukáš Konečný.

Výsledky kampaně

  • 663k

    kumulovaných impresí za 6 měsíců

  • 556k

    kumulovaný reach za 6 měsíců

  • 7283

    interakcí za 6 měsíců

  • 186k

    zhlédnutí videí

  • 500

    průměrná výše objednávky v e-shopu

MENU