Milka - Díky za Vánoce!

Šťastné a Milkové.

  • 800k

    zhlédnutí na YouTube

  • 1

    týden stačil na splnění KPI’s

Popis kampaně

  • Aplikace
  • microsite
  • video
  • pr
  • youtubeři

Mezitím, co si většina národa užívá vánoční pohody, je několik zaměstnání, která musí být v pohotovosti. Doktoři, hasiči, prodavači... Právě těm se Milka rozhodla poděkovat v rámci své vánoční kampaně. Na speciální mikrostránce jsme nechali návštěvníky hlasovat, která profese si zaslouží naše poděkování nejvíce. Vítězným hasičům poté Milka předala sladkou odměnu od všech hlasujících a doručila vybrané děkovné vzkazy  za jejich nasazení o Vánocích.  

Problém


Milka toužila po originální a neotřelé vánoční kampani. Proto si sezvala zástupce PR agentur z šesti zemí v rámci EMEA a dala jim stejné zadání: Přineste nám skvělý a originální koncept! Hádáte správně – ten náš byl nejlepší!

Řešení

Zeptali jsme se sami sebe, která povolání jsou bez nároku na vánoční volno. Hasič, doktor nebo třeba hlasatelka v rádiu, ti všichni musí pracovat i na Štědrý den. Abychom jim za to poděkovali, troufli jsme si na jemnost a umožnili lidem z celé republiky hlasovat, které povolání si za své nasazení během Vánoc zaslouží největší dík. Milka celou kampaní chtěla poděkovat všem, kteří nám o Vánocích umožňují kupovat dárky, péct cukroví, posílat balíčky, doručovat přání, hasit požáry, ošetřovat případné úrazy při vánočním řádění, nebo se dopravit za našimi rodinami…

Výsledky kampaně

  • 800k

    zhlédnutí na YouTube

  • 475k

    zhlédnutí na Facebooku

  • 34k

    lidí hlasujících v app

  • 123

    výstupů napříč médii

  • 23 mil.

    čtenost

MENU