Strategie


Definovali jsme si prostředí, kde se nejvíce pohybuje naše cílová skupina - v obchodních centrech, a to obzvláště v době velkých veder. Za cílovou skupinou jsme přijeli s vyrobeným Kolem štěstí, které odráželo podobu onlinové vizualizace kola. Vyrobené kolo bylo umístěné u tzv. Sazka cornu, kde se zákazníci zároveň mohli registrovat do Sazka klubu, aby si mohli zatočit kolem. Kolo štěstí bylo obsluhované dvěma hosteskami a obsluha na Sazka cornech byla posílená, aby se netvořily fronty a registrace probíhaly rychle.

Nástroje a aktivity


Dominantou celé události bylo Kolo štěstí, se kterým jsme navštívili osm různých obchodních center po celé ČR. Vyrobili jsme dvě kola, abychom mohli paralelně být na více místech najednou. Registrovaní zákazníci do Sazka klubu si mohli kolem štěstí zatočit a vyhrát jednu z finančních či nefinančních cen nebo byli zařazeni do slosování o sto tisíc korun. V každém obchodním centru byly celkem 4 hostesky, kdy dvě obsluhovaly zákazníky přímo u kola a dvě pobízely návštěvníky OC k návštěvě Sazka cornu. U Sazka cornu zároveň byly vždy dvě zaměstnankyně ze Sazky, které prováděly registrace.

Výsledky


Za čtyři víkendy jsme navštívili osm míst, získali třikrát větší počet nových registrací, než bylo klientem stanoveno. Celkem si Kolem štěstí zatočilo přes 4.5k lidí, více jak 75% z nich díky nové registraci. V loňském roce to byla pro Sazku nejúspěšnější akviziční kampaň.

Zpět do výpisu případovek