V pražském metru se v sobotu 5. února objevily skupinky sportovců, které cestovaly soupravou a komunikovaly s překvapenými cestujícími. Ti sledovali, jak se stanice Kobylisy postupně proměňovala v zimní olympijskou arénu, ve které hokejisti a hokejistky předváděli kličky, přihrávky i střely na brankáře. S rozjíždějícím vlakem závodil rychlobruslař, po eskalátorech sjížděl skokan na lyžích, k vidění byli také krasobruslaři, lyžaři a další sportovci.


Akce vrcholila u východu z této stanice, kde se v průběhu odpoledne shromáždili všichni sportovci. Kolemjdoucí mezi nimi mohli poznat i známé tváře českého sportu. Brankářem hokejové skupiny byl Roman Šebrle, mezi lyžaři byla Kateřina Neumannová a Ondřej Moravec. Účastníci měli na místě možnost získat limitovanou edici zlatých plechovek Pilsner Urquell, které jsou k dostání i ve vybraných obchodních řetězcích. Stejné plechovky letěly také se sportovci do Pekingu.


„Přes 20 let podporujeme Český olympijský tým a letos jsme se to rozhodli zdůraznit tímto netradičním způsobem, který vyvolá ohlas a přinese do Prahy trochu olympijské atmosféry. Zároveň jsme chtěli poukázat na to, že čeští sportovci na olympiádách skvěle reprezentují naši zemi a máme důvod na ně být opravdu hrdí. Podobně nás ve světě reprezentuje i Pilsner Urquell, proto nám toto spojení dává dlouhodobě velký smysl,“ říká Kateřina Hašková, Brand Manager Pilsner Urquell.


Kreativní koncept pochází z dílny Konektoru, který stojí i za jeho exekucí. „Jsme rádi, že se nám spolu se značkou Pilsner Urquell povedlo realizovat na první pohled ambiciózní myšlenku velké akce v metru. Chtěli jsme oslovit cestující v době, kdy se na olympiádě koná většina disciplín a oni je kvůli časovému posunu a běžným denním povinnostem nemohou sledovat. Připomenout jim, aby i tak podporovali české sportovce, a co víc – že na ně mohou být po právu hrdí,“ doplňuje Martina Kohutová, Project Manager Konektor Social.


PR komunikaci kampaně zajistila agentura Bison & Rose, produkci videa Flux Films, nákup médií Starcom a spolupráci s influencery Triad.



Zpět do článků